بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

فینال لیگ‌یک در کرمان| رستگاری زودهنگام مهاجری و مس؟

  • کد خبر: ۶۴۵۲۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
فینال لیگ‌یک در کرمان| رستگاری زودهنگام مهاجری و مس؟
مس برای فاصله‌گرفتن از رقبا باید امشب فجر را از پیش‌رو بردارد. شاگردان مهاجری در صورت پیروزی گامی بلند برای رسیدن به لیگ برتر برمی دارند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ لیگ دسته‌اول فوتبال ایران امشب با برگزاری ۹ مسابقه برگزار خواهد شد. بازی‌های این هفته که به‌طور‌قطع تحت‌تأثیر درگذشت نادر دست‌نشان، سرمربی رایکای بابل، برگزار خواهد شد، می‌تواند رقابت بین تیم‌های دوم تا هفتم جدول را نسبت به قبل جذاب‌تر کند. حساس‌ترین بازی‌های این هفته به‌طور‌قطع در کرمان و تهران برگزار خواهد شد.
 
مس برای فاصله‌گرفتن از سایر تعقیب‌کنندگانش و فجر برای کم‌کردن اختلاف‌امتیازش با صدر، نیاز مبرم به ۳‌امتیاز این بازی دارند. یکی دیگر از بازی‌های حساس امروز در قعر جدول برگزار خواهد شد و در آن تیم فوتبال گل‌ریحان البرز که این فصل عملکرد دور‌از‌انتظاری داشته و حالا در رده آخر قرار دارد، باید از چوکای تالشی پذیرایی کند که با این تیم ۵‌امتیاز فاصله دارد.


فینال ۶ امتیازی در بزرگ‌ر‌اه صدر

مس کرمان که ۴‌امتیاز از تیم‌های تعقیب‌کننده خود بیشتر دارد، اگر بتواند در شیراز باز هم پیروز شود، در‌آن‌صورت فرار بزرگی را به‌سمت لیگ برتر انجام داده است؛ اما اگر فجر شهید سپاسی بتواند ۳ امتیاز از مس بگیرد، در‌آن‌صورت سی‌وهفت‌امتیازی می‌شود و به یک‌امتیازی مس خواهد رسید. مس ۳ برد متوالی دارد و شاگردان رضا مهاجری دوست ندارند نوار بردهایشان قطع شود.
 
فجرسپاسی هم ۱۰ هفته است که بازنده نبوده و به‌همین دلیل می‌توان گفت شاهد یک فینال شش‌امتیازی در شیراز خواهیم بود؛ فینالی که اگر برنده نداشته باشد، دیگر‌مدعیان صعود را خوش‌حال خواهد کرد. فجر‌سپاسی با ۲۲ گل زده یکی از بهترین خط‌حمله‌های لیگ دسته‌یک فوتبال را دارد، در‌حالی‌که تیم مس کرمان با ۹ گل خورده بهترین خط دفاع را دارد و نبرد مهاجمان گل‌زن فجر با مدافعان میهمان نیز می‌تواند دیدنی باشد.
 
فجری‌ها که در نیم‌فصل لیگ، تیمشان را تقویت کرده‌اند، در شروع دور برگشت ۲ پیروزی در کارنامه دارند که این موضوع نشان‌دهنده عزم جزم شاگردان علی‌اصغر کلانتری برای مدعی‌شدن و صعود به لیگ برتر است. تیم فجر سپاسی شیراز بیستم آذر‌۹۹ در هفته چهارم دور رفت در کرمان دست به کار بزرگی زد و این تیم را با نتیجه ۲ بر ۰ و با گل‌های امیرحسین صدقی و دانیال کردستانی شکست داد و باید منتظر ماند و دید آیا تیم مس کرمان برای جبران شکست خانگی دور رفت به شیراز می‌آید یا اینکه میزبان می‌خواهد دوباره این تیم را شکست دهد و به یک‌قدمی مس برسد.


بهترین فرصت عنایتی برای بازگشت

هوادار با رضا عنایتی در رده پنجم است و در ۳ هفته اخیر یک برد و ۲ مساوی داشته است. تیم عنایتی این هفته مقابل تیم رده‌دوازدهمی خوشه‌طلایی ساوه قرار می‌گیرد و شاید بتوان گفت پیروزی هوادار در این بازی دوراز‌دسترس نیست؛ ولی اگر هوادار برنده نشود، ممکن است یکی‌دو پله دیگر در جدول سقوط کند. رضا عنایتی به‌خوبی می‌داند که برای جبران فاصله‌ای که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل از صدر جدول گرفته، باید امتیاز بازی‌ها به نظر راحت‌تر را کامل به‌دست بیاورد. سرمربی مشهدی هوادار حتی روز‌هایی که تیمش در صدر جدول این بازی‌ها بود نیز هوادار را به‌عنوان یک مدعی معرفی نمی‌کرد!


جنگ استقلال با استقلال!

در اهواز یک شهرآورد تمام‌آبی خوزستانی را شاهد خواهیم بود؛ جایی که استقلال خوزستان رده‌دومی به‌مصاف استقلال‌ملاثانی رده‌سیزدهمی خواهد رفت. ۲ تیم با هدف‌های متفاوتی وارد میدان می‌شوند. آبی‌پوشان اهوازی نمی‌خواهند از مس کرمان در کورس عقب بمانند و استقلال‌ملاثانی هم که این فصل به لیگ‌یک صعود کرده، در تلاش است که جایی در میانه جدول لیگ برای خود دست‌و‌پا کند و رتبه‌ای بهتر از سیزدهمی داشته باشد.

شهرداری آستارا بعد از جدایی پایان رأفت روز خوش ندید و با ۳ باخت متوالی اکنون به رده هفتم جدول سقوط کرده است؛ آن‌هم در‌حالی‌که این تیم حتی مزه صدرنشینی هم چشیده بود. آستارا این هفته میزبان تیم بادران تهران است. بادران تهران رده‌چهارمی برای اینکه از جمع مدعیان صعود عقب نماند، به‌دنبال برد است. شهرداری آستارا هم به‌دنبال قطع نوار ناکامی‌هاست. این بازی هم یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقات هفته خواهد بود. ملوان با ۳ برد متوالی خود را به رده ششم جدول رسانده و این هفته هم با حریفی مسابقه دارد که خیلی قدرتمند نیست و در رده چهاردهم جدول است.
 
شاگردان مازیار زارع اگر چهارمین برد متوالی خود را به دست بیاورند، می‌توانند به صعود به لیگ برتر نیز فکر کنند و به روز‌های طلایی خود برسند. شاهین شهرداری بوشهر رده‌هشتمی هم به‌مصاف تیم نود ارومیه قعرنشین می‌رود. پارس جنوبی رده‌نهمی به‌مصاف تیم رده‌دهمی خیبر خرم‌آباد می‌رود. در این مسابقه شماری از چهره‌های محبوب فوتبال از محمد نصرتی و عبدا... ویسی گرفته تا علی کریمی حضور دارند و این بازی شاید بیشتر موردتوجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال قرار بگیرد.

برنامه کامل بازی‌های این هفته لیگ دسته‌اول ایران به شرح زیر است: آرمان‌گهر سیرجان- ملوان بندر انزلی/ فجر شهید‌سپاسی شیراز- مس کرمان/ شاهین شهرداری بوشهر- نود ارومیه/ هوادار تهران- خوشه‌طلایی ساوه /شهرداری آستارا- بادران تهران/ گل‌ریحان البرز- چوکا تالش/خیبر خرم‌آباد – پارس جنوبی جم/ استقلال خوزستان- استقلال‌ملاثانی/ رایکا بابل - قشقایی شیراز.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->